У 1999 році, незабаром після виходу фільму The Matrix, режисери Lana Wachowski та Lilly Wachowski нібито звернулися до Hideo Kojima з пропозицією: створити відеогру за мотивами їхнього творіння.
За словами ексвіцепрезидента з ліцензування Konami Christopher Bergstresser, зустріч відбулася в штаб-квартирі Konami у Токіо: Wachowski приїхали до штаб-квартири Konami, щоб обговорити ідею з Коджімою. Але тоді один з керівників Konami, Казумі Кітауе, просто відповів: «Ні».
Коджіма на той час працював над Metal Gear Solid 2, і Konami вирішили сконцентруватися саме на цьому проєкті.
Команда Коджіми була начебто вражена відмовою — за словами співробітників Konami, «величезне розчарування» залишилося серед розробників.
Через три роки після цієї історії, у 2003 році, вийшла гра Enter the Matrix, створена іншою студією.
Ця історія показує, наскільки близько Коджіма міг бути до адаптації культового фільму. Для фанатів це залишається одним із великих «а що, якби?».




