Ripple Effect внесла «значні зміни» в систему автоматичного виявлення в Battlefield6, зменшивши як дальність, так і тривалість дії з моменту відкритої бета-версії.
«Під час відкритої бета-версії ми виявили, що ця система була надто потужною, як і зазначали гравці. Насправді гравці просто стріляли в Doritos. У світлому середовищі, у темному середовищі — вони просто казали: «Гей, цілься в Dorito. Врешті-решт ти в щось влучиш».
Ми точно не хочемо такого для Battlefield, тому ми значно скоротили тривалість, зменшили діапазон — все, щоб дійсно вплинути на цю систему і привести її у відповідність до наших вимог. Знову ж таки, нам потрібна інформація. Важливо відстежувати гравців, але це має бути активною частиною Battlefield. Це не може бути просто «вистрілив і забув» по всьому полю бою, де всі підсвічені. Це було дуже помітно в відкритій бета-версії, тому ми внесли значні зміни в систему. Щодо загальної сили, ми її точно зменшили», — додав Метью Нікерсон.




