Ravenwest
Коротко: у Battlefield 6 понад півсотні видів зброї, включно з гранатометами, метальними та рукопашними; з’явився масовий режим Escalation на 64 гравці; студії показали геймплей Mirak Valley та Operation Firestorm; для…

Battlefield 6: зброя, новий режим Escalation, Aim Assist 2.0 та ключові зміни

Battlefield 6: зброя, новий режим Escalation, Aim Assist 2.0 та ключові зміни

Повний список зброї

оригінальний пост

Штурмові гвинтівки

Карабіни

Пістолети-кулемети (SMG)

Кулемети (LMG)

Марксманські (DMR)

Снайперські гвинтівки

Дробовики

Пістолети

Гранатомети та пускові

Метальні

Ближній бій

Разом із пістолетами, пусковими, метальними та рукопашними — понад 50 одиниць на старті.

Режим Escalation: масштабна боротьба на 64 гравці

Це робить матч структурованим у «раунди всередині раунду»: спершу широке поле бою, далі — більш ущільнені сутички навколо ключових вузлів.

Mirak Valley та Operation Firestorm: з’явилися враження з ігроладу

Обмеження NDA з Mirak Valley та Operation Firestorm знято, тож профільні медіа вже діляться геймплейними враженнями. Це означає більше чесних оглядів темпу боїв, читаємості карт і роботи техніки — без «стерильних» трейлерів.

Mirak Valley мапа батли 6

Aim Assist 2.0 і «Battlefield Triangle»: що зміниться для геймпада

Ripple Effect оновили допомогу прицілювання для геймпада:

Окремо студія налаштувала так званий «Battlefield Triangle» — узгоджені параметри aim assist для всіх сценаріїв контролера:

Мета — щоб не хотілося міняти інпут: і на ногах, і в бронетехніці геймпад поводиться передбачувано. При цьому техніка лишається грізною, а ракети не перетворюються на автонаведення, яке зносить танки без зусиль. Баланс робиться на користь майстерності, а не «магнітного» прицілу.

мапа манхеттен в баттлфілд 6

128 гравців? «Спробували — не зайшло»

DICE прямо визнає: 128-гравцеві матчі з BF2042 «не прижилися», і це не повторюватимуть у Battlefield 6. Орієнтир — те, чого хоче спільнота: читабельніші бої, краща керованість темпу та менш хаотичні сутички.
посилання на оригінальний пост

Підсумок

Battlefield 6 робить ставку на широку зброярню, динамічний макро-режим Escalation, «людяніший» Aim Assist 2.0 для геймпада та грунтовні уроки з 2042 (без повернення 128-гравцевого хаосу). Якщо коротко — більше контролю, більше тактичних рішень і менше «рандому», коли система тягне приціл замість гравця.

Білий Ворон
Редактор
Білий Ворон